У міграційній службі інформують про порядок оформлення та отримання паспорта України в формі картки
У прес-службі Управління ДМС у Чернівецькій області інформують про порядок оформлення та отримання паспорта громадянина України у формі картки.
Чи можна отримати паспорт громадянина України у формі картки не за місцем реєстрації?
Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється територіальним підрозділом ДМС за зареєстрованим місцем проживання. Лише оформлення замість втраченого або викраденого, обмін паспорта, який було оформлено із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру, та його видача здійснюватимуться територіальними підрозділами ДМС за місцем звернення особи чи її законного представника (пункт 17 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою КМУ 25.03.2015 №302).
Моєму синові виповнилося 16 років. За якою адресою та в який орган йому звернутися для отримання паспорта громадянина України у формі картки?
Оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки особам, які досягли 14 років, здійснюється територіальними підрозділами ДМС за зареєстрованим місцем проживання в Україні diovan generic. Вашому синові необхідно звернутися до відділення ДМС за місцем реєстрації. Інформацію щодо територіальних підрозділів, які здійснюють оформлення та видачу паспорта громадянина України у формі картки та їх адреси можна отримати на офіційному веб-сайті ДМС або веб-сторінці відповідного територіального орану. Для мешканців Чернівецької області – за адресою: http://cv.dmsu.gov.ua/cv/pidrozdili .
Де можна отримати паспорт громадянина України у формі картки? Які документи необхідно принести та скільки це буде коштувати?
Для оформлення паспорта вперше особа або її законний представник подають:
1) заяву-анкету (заповнюється працівником підрозділу);
2) свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави;
3) оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження належності особи до громадянства України);
4) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки «Згідно з оригіналом» та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;
5) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
– про місце проживання – довідку органа реєстрації встановленого зразка;
– про народження дітей – свідоцтво про народження дітей;
– про шлюб і розірвання шлюбу – свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;
– довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття.
Додаткову інформацію про оформлення паспорта громадянина України у вигляді пластикової картки можна отримати на сайті ДМС України у підрозділі «Часті питання» за адресою: